حلماساداتحلماسادات، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

💞یادداشت برای حلماسادات💞

helma-sadat.ir

🔴هفته دوم 🐥 #چهارماهگی

1396/9/13 20:39
507 بازدید
اشتراک گذاری

او کمی عاقل‌تر شده و می‌تواند روابط علت و معلولی را درک کند و درباره محیط اطراف خود نتیجه‌گیری‌هایی را انجام دهد. بد نیست کمی او را تنها بگذارید تا در دنیا خودش سیر کند. اگر  او را درون تخت خودش بگذارید، او می‌تواند خودش را با اسباب‌بازی که دارد سرگرم کند یا با خودش حرف بزند و کمی هم شیطنت کند. او اینگونه تلاش می‌کند تا دنیا اطرافش را بدون حضور شما بشناسد.
 او از این هفته به رنگ‌ها هم واکنش بیشتری نشان خواهد داد چرا که می‌تواند دنیا را با همه رنگ‌هایی که دارد درک کند. این بزرگترین موفقیت در این هفته است. حس لامسه بچه‌ها هم خیلی خوب به کار افتاده و آنها دوست دارند که لمس شوند و با پدر و مادر خود تماس پوستی داشته باشند. تماس‌های پوستی به رشد کودک شما کمک می‌کند. قرار نیست این تماس پوستی فقط در آغوش گرفتن کودک نیست می‌توان کودک را با پارچه‌های مختلف امتحان کنید. در واقع جنس‌های مختلف پارچه را بر روی پوست او بکشید تا با حس لامسه اش بتواند این تفاوت‌ها را درک کند.
او کنجکاو است و این کنجکاوی را با گذاشتن هر چیزی در دهانش برطرف می‌کند بنابراین باید حواستان به این باشد که وسایل خانه‌یتان و اسباب بازی‌هایی که در اختیارش می‌گذارید آنقدر کوچک نباشد که به راحتی در دهانش جای بگیرید. 

آدرس تلگرامی حلما سادات :

 

💌 @noteforhelma 💌

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)